четвер, 17 березня 2011 р.

Навчання завершилося успішно!!!

Ось і закінчилося чергове моє навчання... Я справилася із усіма завданнями, які передбачалися навчальним курсом «Вивчаймо Веб 2.0» і тепер з нетерпінням чекаю на одержання сертифікату - результату моїх старань. Навчання було цікаве і дуже корисне, бо я працювала з основними сервісами Веб 2.0 і тепер буду використовувати набуті навички (знання) як у повсякденному житті, так і в своїй професійній діяльності. 
Надзвичайно приємно було працювати з колегами по навчанню!!! Серед них були і мені добре знайомі учителі із Львівщини, а також приємно було познайомитися із творчими, працьовитими вчителями з різних куточків України. Друзі, дякую вам за співпрацю та спілкування!!!
Я вже частково була знайома з сервісами, оскільки пройшла навчання по спецкурсу "Google-сервіси", які для вчителів Львівщини проводила Маргарита Носкова. Я вдячна Маргариті Вячеславівні за це начання, бо саме там ми з колегами зрозуміли суть дистанційного навчання, роль співпраці, взаємодопомоги, важливість самостійного вивчення теорії та чіткого виконання інструкцій. 
Тому,  реєструючись на цей курс , я очікувала удосконалити свої знання, вміння і навички. а також познайомитися з новинками. І мої очікування оправдалися!!! 
Я  навчилася створювати колекцію закладок у сервісі Бобр Добр, складати опитувальну форму використовуючи Множинний вибір, а ще я удосконалила вміння працювати у Вікі та багато іншого...
Дуже приємно було співпрацювати із тьюторами програми п.Ніною Демінтієвською та п.Юрієм Анісімовим. Вам велике спасибі за навчання, терпіння, співпрацю і спілкування!!!
Враження від навчання у мене якнайкращі...
І я з нетерпінням буду чекати можливості зареєструватися на черговий дистанційний курс!!! 

3 коментарі:

Галина сказав...

Я підртимую п. Наталію! Спасибі всім за все!

АнісімовЮрій сказав...

Для мене дуже важливо, що курс виявився цікавим і корисним для Вас!

Наталія Жук сказав...

Дякую за коментарі